Weboldal készítés éttermeknek

A legjobb éttermek Budapest területén - csak Önért!

szerda, 05 november 2014 00:00

Konyhalesen: Ibrahim, ellentétek vonzásában

Értékelés:
(1 szavazat)

Kőszeg központja fantasztikus hátteret nyújt egy kényelmes kávézásra, ráérős családi vacsorára, vagy sietősebb munkaebédre.

A felújított téren gyerekek rohangálnak (akár el az asztalunktól, míg várakozunk), néhány száz méterről pedig az impozáns templom figyeli a nyüzsgést. Esténként kicsit csendesebb, ilyenkor ősszel kavarog a köd, tompa fényben sétálhatunk, ha egy kis nyugalomra vágyunk. Nem csoda, ha több vendéglátóhely is itt talált magának helyet. Többféle stílusból válogathatunk, gyakorlatilag minden nap másféle kiszolgálásban lehet részünk, ha eltöltünk itt egy hetet, mindezt pár száz méteres körben.

Az Ibrahim régi motoros itt, 1988 óta szolgálja a vendégek kényelmét. Belső tere gyönyörű, a török hangulatú berendezés főleg este látványos. Kávézó és vendéglő résszel, az emeletén rendezvénytermekkel, valamint gyönyörű, belső terasszal várja a betérőket. A kávézó előtt, gyakorlatilag a Fő téren is elfogyaszthatjuk a fagylaltunkat. Sajnos, hamar szembesültem egy számomra meghatározó hibával: a mosdóhelyiségek állapota messze nem méltó a belső térhez, egyáltalán, egy étteremhez.

A személyzet kedvessége, gyorsasága kicsit javít a kedvemen, főleg, hogy amikor az étel fantázianevére rákérdezek akkor gond nélkül sorolja az összetevőket, nagyjából az elkészítési módot. Sajnos, gyakran találkozom azzal,hogy a picéreknek fogalmuk sincsen róla, mi szerepel az étlapon, illetve, mégis mire számíthatok, ha azt rendelem. Ez itt maximális pluszpont.
Az étlapon végigfutva látszik, hogy a konyhafőnök a biztos talajon kívánt maradni nagyrészt, bár a konyhafőnök ajánlatai között találunk fantáziadús fogásokat is, valamint találkoztam már az Ibrahimban külön vadétlappal is, ami gondolom, szezonálisan van jelen a kínálatban. Az elkészítés némely szempontból hektikus. A vadragu leves legutóbb hibátlan volt, viszont a szarvashússal töltött palacsinta sajnos olyan mellékízzel rendelkezett, ami főzni tudó embereket kicsit elgondolkodtat. Az Ibrahim saláta szintén nagyon jól sikerült, míg a cukkinilángos kívül megpirult, belül némileg nyers volt és eláztatta a szósz. Sorolhatnám, de azt hiszem, a lényeg látszik: a törekvés jó, a megvalósítás kicsit még várat magára. Mindenképpen visszjövök, hogy megnézzem, sikerült-e kivitelezni azt, aminek a lehetősége a helyben benne van.

Mégis, azt hiszem, ha maradunk a hagyományos, gyakran rendelt ételeknél, valamint nem vonatkoztatunk el a környezettől, akkor kellemesen tölthetjük itt az időnket.

További információk

• 3

Étterem kereső

Kedves Olvasónk!

Ha szívesen írna gasztro blogot vagy gyakran jár étterembe és másokkal is megosztaná tapasztalatait, szívesen helyet adunk Önnek! Szóljon nyugodtan!

Éttermek, figyelem!

Nyereményjátékainkhoz és étterem ajánlóinkhoz éttermeket keresünk! Cserébe komoly reklámot biztosítunk! Érdeklődni itt lehet!